Białkowe naleśniki i trening

Cześć kochani!

Przychodzę dzisiaj do was z fantastycznym przepisem na białkowe naleśniki, które pomogą nam zwiększyć masę mięśniową ciała. Przepis znajdziecie poniżej.



Składniki:
- jajko,
-15g odżywki białkowej, 
-30g budyniu bez cukru,
-10g mąki,
-trochę wody.

Nadzienie:
-100g twaróg półtłusty,
-50ml mleka,
-słodzik (opcjonalnie).

Udekorowanie:
-maliny,
-cynamon,
-dżem malinowy.








Jeśli nie macie budyniu możecie go zastąpić 30g mąki pszennej. Tak samo jak dżem malinowy oraz owoce, możecie je również zamieniać na wasze ulubione smaki. Cały posiłek ma około 400kcal.





















Jak widzicie ja już wskoczyłam w moje nowe leginsy od GymGlamour, które mogę serdecznie wam polecić. Są bardzo wygodne i elastyczne. A co najlepsze, chyba każda kobieta tak ma jak zamawia nowe ubrania do ćwiczeń, jest to jedna z lepszych motywacji do rozpoczęcia treningu. Dlatego polecę wam moje nowe odkrycie, które spowodowało jeszcze większy zapał do treningów.


25-Minute Hip-Hop Tabata Workout (by Popsugar Fitness)



Jak wiecie jestem miłośniczką tańca, także ten trening wywarł na mnie ogromne wrażenie. Te kobiety dają od siebie mnóstwo energii, uśmiechu i pasji, czego brakuje u niektórych trenerów. Dajcie znać jak wrażenia po treningu.

Pozdrawiam,
Wasza Olga :)

Komentarze

  1. OMG jakie super naleśniczki, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wygląda to jedzonko, na pewno spróbuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią przyrządze te naleśniki bo wyglądają znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega 😍 już wiem co jutro przygotuję na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. super naleśniki🥰zrobiłam na kolacje pyszne byly😋

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny przepis, dodatkowa dawka energii po zajebistym treningu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki kochani za cudowne opinie! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty