Ukryte miejsce oraz fit gofry

Cześć kochani!

Jak wam minął weekend? Mam nadzieję, że miło spędziliście czas. W dzisiejszym poście opowiem wam krótko gdzie spędziłam dzisiaj czas oraz co jadłam na śniadanie. 

Od dzisiejszego dnia możemy ponownie wychodzić do lasów oraz parków, ale pamiętajmy o noszeniu maseczek oraz utrzymywaniu 2 metrowych odstępów między innymi. Ja skorzystałam z dzisiejszej pięknej pogody i wybrałam się nad łąki nowohuckie. Pomimo tego, że mieszkam przez całe życie w Krakowie, byłam tam dziś pierwszy raz. I muszę wam powiedzieć, że byłam bardzo zaskoczona wielkością tego miejsca. Łąki te są olbrzymie, obszar użytku wynosi 57,17 ha. Łąki Nowohuckie powstały w miejscu istniejącego w średniowieczu starorzecza Wisły. Stanowią fragment łąk nadwiślańskich w Krakowie. W latach 50. XX wieku na obszarze zajmowanym przez Łąki Nowohuckie planowano utworzenie ogromnego zalewu rekreacyjnego, mającego stanowić integralną część dzisiejszej tzw. Starej Nowej Huty. Byłam mile zaskoczona pięknem tego miejsca, ponieważ wszędzie płynęły małe strumyki, w okół było bardzo zielono i co chwile na swojej drodze spotykałam drewniane, nieco klimatyczne mosty. To miejsce niczym nie przypomina Krakowa, za to jest ono odskocznią od codziennego życia w stresie. Polecam każdemu się tam wybrać, szczególnie dla osób aktywnych, chcących pobiegać na świeżym powietrzu.

Poniżej zdjęcie z Łąk Nowohuckich


Przejdźmy teraz do mojego dzisiejszego śniadania! A więc, zrobiłam dzisiaj przepyszne fit gofry z mąki owsianej. Nie dodawałam do nich ani cukru ani słodzików. A samą mąkę zmieliłam w blenderze z 2 szklanek płatków owsianych. Na końcu posmarowałam je dżemem malinowym i udekorowałam bananami. Poniżej znajdziecie przepis oraz zdjęcia.

Przepis:
-2 jajka,
-1 szklanka mleka,
-1 łyżeczka proszku do pieczenia,
- 2 szklanki zmielonych płatków owsianych,
-1 łyżka oleju.

Wykonanie:
Mieszamy razem wszystkie składniki. Masę wlewamy do gofrownicy nasmarowanej tłuszczem. Czekamy aż będą zarumienione i wyciągamy na talerz. Dekorujemy czym chcemy, byle zdrowo!

   Smacznego!

    
Pozdrawiam, 
Wasza Olga 

Komentarze

  1. Kolejny świetny przepis, już go sobie zapisałam i myślę ze jutro rano na śniadanie będę mogła go skonsumować z wielką chęcią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko i pewnie smakuje jeszcze lepiej 😍👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry wyglądają prze pysznie😋Już wiem co będę jutro jeść na śniadanie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaaam gofry❣️ i jak dobrze że wreszcie można iść do lasu na legalu, zdecydowanie trzeba to wykorzystać na jakis trening na zewnątrz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się łąki Nowohuckie to świetne miejsce, gdzie można trochę odpocząć od miasta ��❤️A gofry wyglądają pysznie ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Gofry są przepyszne, przepis już testowałam 💕 Również pięknie wyglądają i można komuś zrobić miłą niespodziankę rano ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty