Trening brzucha. wega艅ski makaron i odwiedziny w domu rodzinnym

Hejka Wszystkim 馃挆 

Jak si臋 czujecie? Czy aktywnie sp臋dzacie czas? Wczoraj przyjecha艂am do swojego domu rodzinnego. Nie by艂am tam od prawie 4 miesi臋cy, wi臋c troch臋 si臋 st臋skni艂am. Mieszkam na wsi, wi臋c powita艂 mnie pi臋kny g贸rski krajobraz oraz pogoda. 

Dzisiaj zrobi艂am trening na brzuch. 

Na pocz膮tek zrobi艂am kr贸tk膮 rozgrzewk臋. Nast臋pnie wykona艂am trening z Chloe.


Ten trening da艂 mi niez艂y wycisk, ale po jego wykonaniu czu艂am si臋, 偶e chc臋 wi臋cej. Je艣li macie mat臋, to 膰wiczenia z Chloe b臋d膮 wygodniejsze ni偶 na twardej pod艂odze. 
Po kr贸tkiej przerwie na wod臋 i szybk膮 regeneracj臋 zrobi艂am kolejny trening. Tym razem by艂 to trening brzucha po艂膮czony z cardio. Po jego wykonaniu czu艂am si臋, jakbym przebieg艂a maraton.. Tak si臋 nam臋czy艂am, ale jestem szcz臋艣liwa, 偶e przezwyci臋偶y艂am swoje s艂abo艣ci. 馃挆




Po treningu wypi艂am du偶o wody z cytryn膮, aby nawodni膰 organizm i postanowi艂am zrobi膰 wega艅ski makaron w sosie pomidorowym. Stwierdzi艂am, 偶e podziel臋 si臋 z Wami przepisem, poniewa偶, jest to jeden z moich ulubionych makaron贸w. Przepis pochodzi z instagrama @vegansvillage.


Sk艂adniki: 
- makaron 60g
-pomidory z puszki krojone bez sk贸rek 120g
-cebula 30g 
-czosnek 5g
-mleczko kokosowe 50g
-t艂uszcz do sma偶enia, ja da艂am oliw臋 z oliwek
-przyprawy: s贸l, pieprz, mielona papryka

Cebul臋 i czosnek kroimy drobniutko i podsma偶amy na oliwie na patelni. 







Gotujemy makaron al dente. 




Dodajemy pomidory i redukujemy ilo艣膰 wody. 




                       Blendujemy pomidory do aksamitnej konsystencji. 
         



Dolewamy mleczko kokosowe i mieszamy.




  Dodajemy przyprawy i mieszamy redukuj膮c sos aby by艂 g臋sty. 




Wsypujemy makaron do sosu i mieszamy.





I gotowe! 馃憣

Bardzo polecam Wam ten makaron. Porcja zawiera 392 kcal, 11g bia艂ka, 55g w臋glowodan贸w i 14g t艂uszczy. 

Ja odpoczywam do 艣rody od miasta i staram si臋 wykorzysta膰 ten czas na kontemplacje na 艂onie natury. Medytacja w艣r贸d pi臋knej przyrody jest troch臋 inna dla mnie, bardziej uduchowiona, ni偶 taka w mieszkaniu. Ale o tym mog臋 napisa膰 w innym po艣cie. Mam nadzieje, 偶e Wy te偶 sp臋dzacie super czas. 

Pozdrawiam Was serdecznie, 

Wasza Iwo 馃挏

Komentarze

Popularne posty