Trening z hantlami 馃挆


Cze艣膰 Kochani!

Dzisiaj to ja przychodz臋 do was z 膰wiczeniami i dawk膮 pozytywnej energii 馃挏 Mam nadziej臋,偶e jako艣 si臋 tam trzymacie i nie dajecie si臋 zwariowa膰 na kwarantannie. Z pomoc膮 na nud臋 przychodz臋 JA i moje pomys艂y na treningi 馃挆 Dlatego nie zwalniamy z treningami i CI艢NIEMYY 馃敟馃敟馃敟 Si艂ownie pozamykane, ale to nas nie powstrzyma! Moja propozycja na dzisiejszy 膰wiczenia to trening z hantelkami. 艁ap par臋 oldskulowych hantli i 膰wicz mi臋艣nie, wytop t艂uszczyk i podkr臋膰 metabolizm. I pi臋knie wyrze藕bisz cia艂ko 馃檲馃檳 
Podziel臋 si臋 z Wami  moimi ulubionymi treningami. 


Trening ca艂ego cia艂a z hantlami | Agata Zaj膮c





ODCHUDZAJ膭CY TRENING Z HANTLAMI 馃弸‍♀ CARDIO MODELUJ膭CE SYLWETK臉





Slim Body - Trening Ca艂ego Cia艂a z hantlami



TRENING CA艁EGO CIA艁A Z HANTLEM *FBW* Saker Warszawski Koks




TRENING SI艁OWY PO艢LADK脫W w domu | AGATA ZAJ膭C



Je艣li ju偶 nabierzecie wpraw臋 i b臋dziecie wykonywa膰 trening z g艂owy to proponuj臋 wam 膰wiczy膰 przy mojej playli艣cie na Spotify 馃挜馃挜Polecam wam te偶 inne moje playki na Spoti 馃榿





Podczas treningu pami臋tajcie o odpowiednim NAWODNIENIU organizmu 
oraz u艣miechu na twarzy  馃檹



Moja towarzyszka podczas treningu
 馃挄
Po 膰wiczeniach pami臋tamy o rozci膮ganiu ca艂ego cia艂a aby je rozlu藕ni膰.
Nasze bezpiecze艅stwo jest najwa偶niejsze.


To na tyle z mojej strony, trzymajcie si臋 ciep艂o i do zobaczenia.
 Buziaczki 馃槜馃槜馃檴

Wasza Iwona 馃挏

Komentarze

  1. Super robota dziewczyny 馃槏馃憦 Bardzo fajne i rzeczowe wpisy 馃憣

    OdpowiedzUsu艅
  2. A偶 chce si臋 膰wiczy膰馃挭馃槏艣wietna robota laski❤️

    OdpowiedzUsu艅
  3. Megaaa motywacja! Uwielbiam czyta膰 Wasze wpisy ❤️

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty