Cześć wszystkim! Nazywamy się Olga i Iwona, a to nasz pierwszy wpis na blogu...

Naszą pasją jest sport i wszystkie rodzaje aktywności, dlatego postanowiłyśmy założyć bloga o takiej właśnie tematyce. 

Coś o nas?

Olga 
Pochodzę z Krakowa. Studiuję kierunek Zarządzanie i Nowe Technologie w Strefie Publicznej na Akademii Ignatianum, również w Krakowie. Mam 20 lat i jestem instruktorką tańca twerk, którego tańczę już od 4 lat. Dodatkowo uczęszczałam także na takie rodzaje tańca jak: pole dance, dancehall, high heels, afro oraz vogue. Od 11 do 15 roku życia byłam cheerleaderką w podstawówce oraz w gimnazjum. Od 15 roku życia związałam się z ćwiczeniami na siłowni, co później przerodziło się w moją pasję aż do dzisiaj. Dodatkowo moją pasją są podróże, zwiedziłam już takie państwa jak Ukraina, Grecja, Włochy, Francja, Wielka Brytania, Czechy, Czarnogóra, Bułgaria, Turcja, Tunezja oraz Egipt.

Iwona
Mam 21 lat i pochodzę z malowniczego miasteczka Limanowa położonego w paśmie Beskidu Wyspowego. Studiuję razem z Olgą i jednocześnie pracuję w kawiarni. Sport jest w moim sercu od dziecka, jako nastolatka grałam w piłkę nożną w okolicznym klubie piłkarskim. Przez moje życie przewinęły się również siatkówka, piłka ręczna oraz bieganie. Brałam udział w półmaratonie górskim. Obecnie swoje treningi odbywam na siłowni i jest to nieodzowna część mojego życia.

Poniżej znajdziecie nasze wspólne zdjęcie:

Po lewej Olga, po prawej Iwona

 Miłego wieczoru!



Komentarze

Popularne posty